Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija.Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija.

Hyundai dobio priznanje za izvanrednu inovaciju

27.11.2019. - Novosti

Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija. Snažan porast vrijednosti branda dokazuje i mjesto na Interbrandovoj ljestvici najboljih svjetskih brandova u 2019. godini, te šesto mjesto među proizvođačima automobila. Prema Interbrandu, vrijednost Hyundai Motor Company porasla je za čak 4,6% u odnosu na 2018. godinu (13,5 milijardi USD) i dosegla 14,1 milijardu USD.

Od ulaska u top 100 tvrtki po vrijednosti marke u 2005. godini, Hyundai Motor Grupa je u društvu najboljih 100 ostala nevjerojatnih 15 godina. Hyundai je zabilježio skok za čak 48 mjesta, a monetarna vrijednost branda povećala se za 10 milijardi USD, ukupno postigavši značajna povećanja.

Hyundai je unaprijedio svoj brand, što je i jedan od razloga visokog plasmana, a prošle godine je kao prvi proizvođač automobila iz Južne Koreje dobio nagradu “Red Dot: Marka godine 2018.”, koja se dodjeljuje brandu koji je stvorio inovativna dizajnerska rješenja na visokoj razini, a prepoznata je kvaliteta dizajna, kao i odlučnost u upravljanju.

Pročitajte još

Ambijentalna rasvjeta u dvije boje dodatno umiruje putnike s tehnologijom emocionalnog osvjetljenja Postoje 64 opcije boja za oba područja i ukupno 4096 kombinacija gornjeg i donjeg osvjetljenja Hyundaijevi dizajneri razvili su šest unaprijed odabranih atmosferskih dvobojnih tema emocionalnog osvjetljenja u suradnji sa stručnjacima za boje

Vođen emocijama: Unutrašnjost modela IONIQ 6 mijenja se prema vašem raspoloženju

Ambijentalna rasvjeta u dvije boje dodatno umiruje putnike s tehnologijom emocionalnog osvjetljenja. Postoje 64 opcije boja za oba područja i...
Hyundai je po prvi puta uspješno proveo testiranje dvaju autonomnih kamiona Hyundai Xcient s prikolicama na autocesti Yeoju Smart koju je korejska vlada uspostavila za razvoj tehnologije autonomne vožnje. Ova autocesta služi za istraživanje vožnje, a slična je uvjetima na stvarnoj autocesti.

Pokazali smo tehničke mogućnosti autonomne vožnje

Hyundai je po prvi puta uspješno proveo testiranje dvaju autonomnih kamiona Hyundai Xcient s prikolicama na autocesti Yeoju Smart koju...
Hyundai je najavio ulaganje u IONITY s ciljem povećanja dostupnosti EV punjača s dodatnim pogodnostima za svoje kupce.

Hyundai ulaže u IONITY s ciljem proširenja mreže za punjenje električnih automobila

Hyundai je najavio ulaganje u IONITY s ciljem povećanja dostupnosti EV punjača s dodatnim pogodnostima za svoje kupce. Počevši od...