Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba protiv onečišćenja oceana, njegovanje održivih morskih ekosustava i podrška kružnom gospodarstvu.Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba protiv onečišćenja oceana, njegovanje održivih morskih ekosustava i podrška kružnom gospodarstvu.

Hyundai Motor i Healthy Seas za more bez napuštenih ribarskih mreža

22.09.2021. - Novosti

Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba protiv onečišćenja oceana, njegovanje održivih morskih ekosustava i podrška kružnom gospodarstvu. Healthy Seas radi s timovima dobrovoljnih ronilaca iz dobrotvorne organizacije Ghost Diving kako bi uklonili napuštene ribarske mreže, poznate kao “mreže duhova”, s koraljnih grebena i potonulih brodova. Iako su mreže potonule, svejedno hvataju organizme koji tako ulovljeni umiru.. U ronilačkoj ekspediciji u Velikoj Britaniji kod Newcastleas sudjelovalo je 7 ronioca koji su obišli 2 brodske olupine i skinuli 15 metara mreže teške 125 kg te zamke za jastoge.

Partnerstvo za Održivu Budućnost i Čišće Oceane

Surađujući s Healthy Seasom, Hyundai ne samo da omogućuje čišći okoliš za generacije koje dolaze, već i oblikuje održivu budućnost, u skladu sa svojom vizijom „Napredak za čovječanstvo“. Partnerstvo s Hyundaijem omogućuje Healthy Seasu da proširi svoje programe diljem Europe u kojoj su planirane razne aktivnosti.

Pročitajte još

PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJA Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator

“HYUNDAI UZVRAĆA LJUBAV” KREATIVNI NATJEČAJ

Članak 1.PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJAHyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://www.afro.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator....
Hyundai je objavio novo istraživanje koje pokazuje kako postoji čak 36.750 različitih načina vožnje, a tip automobila koji vozite utječe na vaš stil vožnje. Do ove brojke došlo je identificiranjem šest najvažnijih čimbenika koji utječu na stil i način, te razvijanjem stvarnog mjerenja za svaki od njih.

Hyundai je analizirao testove vožnji i došao do zanimljivih spoznaja

Hyundai je objavio novo istraživanje koje pokazuje kako postoji čak 36.750 različitih načina vožnje, a tip automobila koji vozite utječe...
Podmarka N Hyundai Motor tvrtke otkriva svoju viziju elektrifikacije kako bi pokazala predanost tvrtke tehnologijama nulte emisije usmjerenim na budućnost. RN22e i N Vision 74 inspirativni su primjeri N-ove vizije elektrifikacije te ih možete pogledati u videozapisu. Ova dva ‘rolling lab’ koncepta demonstriraju ambiciju Hyundai Motora da postane lider u budućnosti s nultim emisijama.

Marka N Hyundai Motor tvrtke predstavlja modele RN22e i N Vision 74 visokih performansi u eri elektrifikacije

Podmarka N Hyundai Motor tvrtke otkriva svoju viziju elektrifikacije kako bi pokazala predanost tvrtke tehnologijama nulte emisije usmjerenim na budućnost....