INSTEROID Teaser ExteriorINSTEROID Teaser Exterior

SPREMNI ZA NOVU RAZINU IGRE?

26.09.2025. - Novosti

Hyundai najavio INSTEROID – sportski konceptni EV inspiriran gaming svijetom

  • Hyundai Motor otkrio je teaser vizuale INSTEROIDA – koncepta ‘automobila iz snova’
  • Dizajn otkriva sportske elemente nadahnute videoigrama
  • INSTEROID će biti premijerno predstavljen javnosti početkom travnja

Zagreb, 25. ožujka 2025. – Hyundai je danas najavio i predstavio teaser vizuale modela INSTEROID – razigrane interpretacije “automobila iz snova” dizajniranog da izmami osmijeh. Ovaj sportski dizajnerski koncept transformira popularni električni SUV Inster u još odvažniju pojavu, koristeći kreativnu reinterpretacijsku slobodu kako bi produbio povezanost emotivnim i kulturološkim značajkama samog brenda.

Ime INSTEROID nastalo spajanjem riječi INSTER i STEROID, naglašavajući mladenački, snažan i eklektičan karakter ovog konceptnog automobila koji se temelji na serijskom Insteru koji od svog globalnog debija u lipnju 2024. bilježi odlične prodajne rezultate u Europi.

INSTEROID je osmišljen kako bi pojačao kreativni i emocionalni doživljaj električnih automobila. S pregršt detalja koji pozivaju na istraživanje, svaki element – od kontrolnih tipki do instrument ploče, stražnjeg spojlera i kočnica nosi prepoznatljivi karakter.

Teaser vizuali otkrivaju kako INSTEROID podiže dizajn serijskog modela na novu razinu. Inspiriran svijetom trkaćih videoigara, donosi agresivnije otvore za zrak na lukovima kotača, 21-inčne naplatke, naglašene stražnje spojlere i difuzor, dok karakteristična Pixel LED rasvjeta dodatno pojačava futuristički dojam.

Ovaj jedinstveni konceptni automobil prikazuje inovativnu viziju Hyundai dizajnerskog tima. INSTEROID je uzbudljiv “glitch” u automobilskoj matrici – hrabri spoj estetike videoigara i stvarnog inženjeringa, koji izgleda kao da je upravo izletio s digitalne trkače staze.

Hyundai planira u potpunosti predstaviti INSTEROID javnosti početkom travnja 2025.

Pročitajte još

Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički motivacijski slogani za 24 nacionalne momčadi koje su sudionici UEFA EURO 2016 završnice.

Navijači su izabrali službene nacionalne UEFA EURO 2016™ slogane

Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički...
Hyundai Motor grupa i TeamViewer zajedničkim snagama stvaraju automobilsku tvornicu budućnosti

Hyundai automobilska tvornica budućnosti

Hyundai Motor grupa i TeamViewer zajedničkim snagama stvaraju automobilsku tvornicu budućnosti TeamViewer tvrtka je koja povezuje velike korporacije diljem svijeta,...
Hyundai Hrvatska Brand Manager, Domagoj Buric, osim što poznaje Hyundai modele do najsitnijih detalja, već godinama pozorno prati stanje na tržištu te je s nama podijelio neke manje poznate činjenice o korejskom divu, ali i svoja predviđanja te savjete pri odabiru modela.

Trendovi, predviđanja i još puno više – razgovor s Brand Managerom Hyundai Hrvatska

Hyundai Hrvatska Brand Manager, Domagoj Buric, osim što poznaje Hyundai modele do najsitnijih detalja, već godinama pozorno prati stanje na...